GEPORK

El projecte de Gepork té singularitats que li confereixen una posició hegemònica en l’àmbit de la selecció genètica i la inseminació artificial. La cultura innovadora que impregna la nostra organització ens consolida com una referència, especialment en l’acompanyament de les persones clientes.

La perspectiva de les activitats de Gepork es recolza en la vocació de servei a les professions vinculades a la ramaderia. Sempre hem buscat una relació de proximitat amb les persones vinculades a la ramaderia, el personal veterinari i especialistes en genètica.

L’aportació de valor a les nostres persones clientes és l’objectiu de Gepork. La seva fidelitat és el nostre motor. Cada any augmenta la satisfacció de les persones clientes, que valoren l’eficàcia del nostre servei 24 hores i la qualitat del catàleg de productes.

Visió - Gepork

VISIÓ

“Ser una empresa amb vocació internacional i líder en solucions veterinàries integrals en l’àmbit nacional. Esdevenir un referent en traçabilitat, innovació i coneixement, per tal de crear valor econòmic i social de forma sostinguda”.

Missió - Gepork

MISSIÓ

“Som veterinaris i referents en genètica porcina. La missió com empresa líder en distribució és proveir a les nostres persones clientes dels millors productes i solucions. Ens recolzem en la nostra cultura de la innovació i en la nostra responsabilitat social, buscant la rendibilitat més gran”.

Valors - Gepork

VALORS

Voluntat de servei: Donar un tracte acurat i personalitzat que satisfaci i incrementi el valor desitjat per les nostres persones clientes.

Consciència d’equip: Fomentar el sentiment de pertinença de les persones que treballen a Gepork i estimulant les seves competències individuals.

Actitud positiva: Afrontar els reptes i els canvis amb perseverança i entusiasme per aconseguir els objectius.

Creativitat i innovació: Desenvolupar la cultura de la qualitat i la innovació, on la planificació, la flexibilitat i la rendibilitat siguin els nostres pilars.

Ètica: Mostrar integritat i coherència cap a les persones i el medi ambient. D’acord amb la nostra estratègia de responsabilitat corporativa i els principis del Pacte Mundial de les Nacions Unides.

Preuar el saber: Valorar l’experiència, la gestió del coneixement i l’aprenentatge continu.